Σάββατο 11 Ιουνίου 2016




Από μικρή ,  είχα κλίση στα καλλιτεχνικά. Η ζωγραφική και η χειροτεχνία ήταν από τα αγαπημένα μου ενδιαφέροντα. Ως  αποτέλεσμα αυτών, σπούδασα  διακόσμηση. Το ξεκίνημα  της  επαγγελματικής μου σταδιοδρομίας , είχε να κάνει και αυτό  με τη δημιουργία, αφού ασχολήθηκα με την  σχεδίαση επαγγελματικών χώρων μαζικής εστίασης. Αυτή την περίοδο, ασχολούμαι και με διακοσμήσεις, καθώς και κατασκευές που διακοσμούν γάμους και βαφτίσεις. Με αφορμή αυτά, εξειδικεύτηκα στη  γραφιστική . Μια τέχνη που επίσης απαιτεί φαντασία και δεξιοτεχνία.Όσο για την ζαχαροπλαστική; Την αγαπώ! Ξεκίνησα δειλά δειλά πριν λίγα χρόνια, με τα πρώτα μου cup cakes και μπισκότα  με ζαχαρόπαστα,  την περίοδο των Χριστουγέννων. Χριστούγεννα, θα ήθελα να ήταν όλο το χρόνο! Οι φίλοι μου το ξέρουν πολύ καλά αυτό. Στη συνέχεια, μπορώ να πω πως εξελίχτηκα , αφού μπήκα στην διαδικασία της έρευνας  ,να παρατηρώ και να παίρνω ιδέες από παντού. Έκανα φυσικά και  σεμινάρια, όπου  με βοήθησαν αρκετά ,να συλλάβω την έννοια της ζαχαροπλαστικής.  Έτσι, σιγά σιγά, τα γλυκά μου από σήμερα ,είναι μέρος της διακόσμησης και όχι μόνο, του σπιτιού μου, σε γιορτές και στιγμές  χαράς φίλων , συγγενών  και μικρών παιδιών.Design και  ζαχαροπλαστική συνδυάζονται απόλυτα στην περίπτωση μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου